בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שישי, 28 בספטמבר 2012

Essie - Angora Cardi

אני חושבת שבערך שנה לא ראיתי את עצמי עם לק כהה על הידיים. חלק לא מבוטל מהזמן הייתי בהריון, הציפורניים שלי צמחו חזק ומהר, ומשום מה, במקום לנצל את האירוע הנדיר והמדהים הזה, מצאתי את עצמי מסתובבת לי נטולת לק. בתקופה האחרונה חזרתי ללקים, עם העדפה ברורה לטבעיים. עכשיו, לפתע פתאום, התחשק לי גוון אחר, עמוק יותר.


essie - angora cardi


אני מאוד מחבבת את הלקים של essie - המריחה שלהם מעולה, אפילו אחרי אמצע הבקבוק (בדוק!). הלק שבתמונה נרכש בארה"ב, בביקור האחרון, מתוך כוונה לשמש אותי בימים קרים יותר. נראה שאני כבר ממש מחכה לסתיו...

2 תגובות:

  1. מאד אהבתי את הגוון של הלק, כיף להתחיל איתו את הסתיו :-)

    השבמחק
  2. גוון מקסים, הוא בוויש ליסט, עדיין נאחזת בצבעי הקית, לא מכירה בניצני הסתיו שכן אחריו יגיע החורף.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.