בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

בסיס נטול בסיס

יש ימים חמים כל כך, שרק המחשבה להניח משהו על הפנים, כל דבר, עושה לי רע. אז בימים בהם אני יודעת שאין ברירה ואני חייבת להיות ייצוגית, אני בכל זאת אתאפר איפור מלא. אבל לפעמים פשוט לא מתחשק לי, ואנחנו רק הולכים לבקר קרובי משפחה או משהו כזה, ואז ברור שאפשר לחפף קצת בבסיס. עד לאחרונה לא ממש היו לי מוצרים שאפשר לחפף איתם ועדיין לתת לעור הפנים מראה קצת יותר טוב מבדרך כלל, אבל דווקא בגלוסיבוקס של יולי היו שניים כאלו: סבוקאלם טריפל בגוון לייט, וגרנייה רול-און בגוון 02. אני באמת לא יודעת איך הם הצליחו, אבל עם שני המוצרים האלו גלוסיבוקס קלעו בול לגוון העור שלי, ומבלי שתכננתי הצליחו לספק לי מוצרים שענו באופן מושלם לחלוטין על הצרכים שלי (בשונה מגלוסיבוקס אוגוסט...).

סבוקאלם טריפל ו- Roll-On של Garnier


הטריפל של סבוקאלם הוא סוג של BB קרים, אבל הוא לא. הוא נקרא טריפל בצדק - הוא עושה בדיוק שלוש פעולות: קרם לחות, מקדם הגנה SPF29 ודמי-מייקאפ. המוצר מגיע בשני גוונים: בהיר ובינוני. המוצר הזה הוא מוצר ותיק בשוק, שהחברה משווקת כעת באופן חזק יותר, עם יציאתם של כל מיני מוצרי BB קרים שהמטרה שלהם דומה לטריפל (למשל: גרנייה, אסתי לאודר, דיור, אנה לוטן...). אני די משוכנעת שבעבר הייתה לי דוגמית שלו, כזו שבאה בשקית, ולא אהבתי אותו, אבל עכשיו, אחרי ניסיון שני, אני דווקא מרוצה. אני לא יודעת אם הפורמולה עברה שינוי מאז, או אני עברתי שינוי מאז, ואני מוכנה להסתכל על עצמי במראה גם ללא כיסוי מלא של מייקאפ "רציני" כמו Revlon Colorstay או פודרה "רצינית" כדוגמת האפויה של פופה או זו של ביוטיקר.

המוצר שהגיע בגלוסי היה מכובד באמת: טיובה נאה שמכילה 15 מ"ל. המוצר המלא מגיע בטיובה של 70 מ"ל - מכובד לכל הדעות - ועולה 95 ש"ח - מחיר הוגן ביותר. ואחרי שדיברנו על נתונים יבשים ומשעממים, נגיע לת'כלס - המוצר עושה בדיוק רב את כל מה שהוא מבטיח. מדובר בקרם לחות נעים למדי, קליל, שנספג בעור נהדר, ואכן מאחד את גוון העור. שימו לב שהמוצר מוגדר כדמי מייקאפ והוא אכן כזה, הכיסוי שלו נמוך יותר ממייקאפ בכיסוי קליל, והוא מאחד את גוון העור בלבד. אל תצפו ממנו שייתן כיסוי משמעותי, שיעלים פגמים וכו' - כי הוא לא יעשה את זה. מצד שני, אם אתם רק הולכים לארוחת צהריים משפחתית ולא רוצים להרגיש מוזנחים לחלוטין - זה המוצר. שימו לב שלמוצר הזה יש ריח שנוי במחלוקת. אני לא יכולה להגיד שאהבתי את הריח, אבל הוא בפירוש (לטעמי) לא ריח רע. אני מנחשת שהריח הדומיננטי בא להסוות את הריח של מקדם ההגנה הגבוה.

מה הוא לא עושה? לחלוטין, בשום מידה, הוא לא מטפל בסימנים השחורים מתחת לעיניים. זה מוביל אותי למוצר השני שהיה בחבילת גלוסיבוקס יולי, והפעם בגודל מלא - Garnier - Roll-On. (קישור לאתר הבריטי) לצערי זרקתי את הקרטון, ועל המוצר בקושי כתוב משהו... מכל מקום מדובר ברול-און לעיניים שמכיל קפאין (מעורר) ושממלא תפקיד של קרם עיניים (אני חושבת...) וגם של קונסילר. הגוון שקיבלתי הוא 02, אני משוכנעת שיש לו גם שם, אבל זה פשוט לא מופיע על המוצר. המוצר הגיע בגודל מלא של 15 מ"ל, שאני מניחה שלא אצליח לסיים בשנה הקרובה. הרול-און הוא מתכתי, קריר ונעים, ומוציא מוצר עשיר בצבע. בהתחלה זה קצת מרתיע, אבל כל מה שצריך לעשות זה לטפוח על העור ולהספיג את הקונסילר יפה בעור, והתוצאה שמתקבלת היא פשוט מרשימה. ליום-יום, אם לא מדובר בחתונה של החברה הכי טובה שלכם, אפשר לחלוטין להסתפק בו ולא צריך קונסילרים hard core כמו אלו של אטלייה (משווק על ידי יוסי ביטון), אלו של מאק (כך שמעתי), אלו של איל מקיאג', אלו של ע.פ.ר.ה, אלו של קריולן, ועוד כמה כבדים ומקצועיים. אז מה היה לנו כאן? עוד מוצר מולטי-טסקינג - חוסך לי שימוש בקרם עיניים ובקונסילר.

שני המוצרים האלו חוסכים לי שימוש בקרמים ובמוצרים מאחדי גוון, ועושים יופי של עבודה בקיץ הדביק הזה כשהדבר האחרון שמתחשק לי הוא לשים על העור שכבות של קרמים (קרם לחות, קרם עיניים, מקדם הגנה, מייקאפ, קונסילר). בכל זאת הייתי מניחה עוד מוצר אחד מעל שניהם, וזה איזו פודרה קלילה כדוגמת perp+prime של Mac שרק תסגור את העיניינים. הפודרה תמנע "נסיעה" של הקונסילר או כניסה מיותרת לקימטוטים, ותקל על הנחת סומק אבקתי. אני לא אוהבת להניח סומק אבקתי ישירות על בסיס קרמי, כי התוצאה הרת אסון - קשה מאוד לטשטש. ככה, קצת פודרה קלילה יכולה לסייע למנוע את האסון.

מה נשאר? מסקרה, סומק וגלוס, ונראה שממש השקענו היום ;-)


גילוי נאות: גלוסיבוקס נרכש במיטב כספי וכך גם כל מוצר אחר שהוזכר כאן ובבעלותי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.