בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

סקין קורן לשלהי הקיץ

כן כן, אני החלטתי שהקיץ מגיע כבר לסיומו. בלילות כבר פחות חם, אפשר להגיד שאפילו נעשה נעים בלילות, והימים החמים מרגישים כבר קצת פחות דביקים, מה שהופך את הזמן הזה למושלם למייקאפים קורנים, כאלו שלא באים לשדר עמידות מטורפת ומראה מאט, אלא דווקא מראה טבעי ובריא יותר. הפעם הלכתי על מוצרים קצת יותר יקרים / יוקרתיים / מקצועיים שעושים יופי של עבודה ובעיקר עושים יופי.



ה-הפתעה מבחינתי היא דווקא המברשת הזו. מברשת מספר 47 של ספורה מהסדרה המקצועית. זו מברשת מייקאפ מהסוג השטוח, אבל היא לא באמת שטוחה. הסיבים שלה גזורים בצורה כזו שנותנת למברשת איזשהו נפח, משהו שמזכיר לי שיער חלק ומשעמם עם דירוג שעושה לו את כל ההבדל. המברשת הזו בהחלט שונה מכל האחרות. בגלל החיתוך שלה היא משלבת את המייקאפ לתוך העור, ממש מעסה אותו, ונותנת מראה מאוד רך וטבעי, ועדיין מצליחה לחסוך בחומר. את המברשת הזו קניתי בביקור האחרון שלי בניו יורק, מבלי לבדוק עליה ביקורות ומבלי להכיר אותה קודם. משהו בחיתוך הסיבים נראה לי מעניין ושונה ומסתבר שלא טעיתי. המברשת עלתה לי כ- 120 ש"ח, לא מחיר זול במיוחד, והיא בהחלט שווה כל שקל שהשקעתי בה. אני משתשת עם המברשת הזו גם להנחת המייקאפ וגם לטישטוש הקונסילרים השונים והיא עושה עבודה נפלאה. מומלצת בחום. אגב, המברשת הזו של ספורה מזכירה מאוד את המברשת של לנקום, לפחות בצורת הסיבים, לבדיקתכן.

מברשת מייקאפ מקצועית של ספורה, מספר 47

ומקרוב...


עכשיו, אחרי שיש לנו מברשת מושלמת, צריך גם מייקאפ שיעמוד בציפיות ויעשה בדיוק את מה שטוב לנו בתקופה הזו של הצינון הקל במזג האויר והחגים שגורמים לנו רק לרצות להיות זוהרות. המייקאפ טיינט מירקל של לנקום נועד בדיוק לעונה הזו. המייקאפ הזה קליל ונעים, נותן כיסוי בינוני, ומשאיר את העור זוהר. הגימור שלו מושלם בדיוק למראה הבריא והחי שאנו מחפשות בחגים. לצערי הרב המייקאפ לא מצטיין בתחום העמידות, אבל זו גם לא תכונה שאפשר לדרוש ממייקאפ בגימור כזה. עוד כמה נקודות זכות לטובת המוצר הן הריח העדין והנעים שלו, והמרקם הנעים והלחותי על העור.

Lancome - Teint Miracle - המייקאפ



אחרי שדאגנו לבסיס, אי אפשר להימנע מהבלתי נמנע - קונסילרים. במסגרת לימודי האיפור שלי נתקלתי בקונסילרים הנוזליים מבית אטלייה. הקונסילר הזה הוא מאוד נוזלי, מאוד דליל, ובא באריזת גלוס עם אפליקטור ספוגית. בבית הספר לימדו אותנו להניח בנקודות, להמתין חצי דקה-דקה, ואז להטפיח עם הספוגית. זו שיטת עבודה לא רעה, אבל הפעם עבדתי איתו אחרת. אחרי ההמתנה הקצרה מרחתי אותו היטב מתחת לעיניים באמצעות אותה מברשת של ספורה שהנחתי איתה את המייקאפ, מבלי שניקיתי אותה. התוצאה שהתקבלה הייתה מצויינת והצליחה להסתיר קליל את הכהויות שלי. צריך להזהר עם המוצר הזה ולא להיסחף עם הכמויות, כמות קטנה מספיקה די והותר.

אטלייה - קונסילרים מצטיינים



ואיך אפשר לסיים בלי איזה טוש מאיר? למרבה ההפתעה כאן לא תמצאו אצלי המלצה על טוש האקלה מבית YSL - פשוט כי אין לי את המוצר הזה ולא היה לי אותו מעולם. באחת הפעמים שנכנסתי למשביר הייתי במצברוח טוב ונתתי לדיילת לאפר אותי. היא השתמשה בטוש מאיר מסידרת טיינט מירקל של לנקום וממש אהבתי את התוצאה. לטוש יש לחצן כמו של עט והוא מוציא מעט חומר על מברשת בליד-אין. אין בעיה להניח את החומר עם המברשת, אבל לטשטש איתו ולהגיע לתוצאה טובה? ממש לא... ולכן גם כאן את מלאכת הטישטוש עשיתי עם אותה מברשת מפורסמת של ספורה, ששימשה אותי למייקאפ ולקונסילר, והתוצאה - פשוט טבעית. הטוש מאיר את העין, אבל בעדינות, בטבעיות, בדיוק כמו שהייתי מצפה שיעשה.

Lancome - Teint Miracle - הטוש המאיר

זה המקום להדגיש, שעם כל החיבה שלי לקונסילרים, במיוחד באזור העיניים, יש להיזהר ולהקפיד להתקמצן על כמויות החומר. נדיבות יתר תביא למצב שהקונסילר בורח מהקימטוטים, מדגיש אותם, ויוצר מראה של קמטים נוראיים, מהסוג שברור לנו שאין לנו.





שתהיה לנו שנה טובה ומוארת!


גילוי נאות: כל המוצרים נרכשו במיטב כספי.

תגובה 1:

  1. הקדמת מעט את המאוחר, טיפונת נעים יותר בערבים והימים עדיין חמים. (מנחמת את עצמי, לא אוהבת חורף)

    טיינט מירקל הקסום לא נעם לי, לא מבחינת הכיסוי שלא סיפק אותי ולא במראהו על עורי.

    אני משתמשת בטוש מאיר של לוריאל לומי מג'יק - הוא נהדר, בהחלט סקרנית לנסות את זה של לנקום.

    שתהיה לך שנה נפלאה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.