בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שישי, 31 באוגוסט 2012

פודרת מטאוריט של גרלן - take 2

צריך לשים את הקלפים על השולחן. אני מאוהבת בגרלן, ולצערי הרב מאוד, וגם לצערו הרב של חשבון הבנק שלי, אין לי מניות בחברה וגם לא אצל היבואן, אני קונה את המוצרים לאט לאט, משתדלת בהנחות משמעותיות ככל הניתן, כי בכל זאת לא מדובר במחירים עממיים. המוצר הראשון שקניתי בגרלן הוא פודרת המטאוריט שכתבתי עליה לפני כמה ימים ברשומה הזו. הפודרה הזו נרכשה לפני כ- 3 שנים. זמן קצר לאחר מכן קניתי סומק שלהם, עליו אדבר ברשומה אחרת, ולפני שנה בדיוק, בתקופת יום ההולדת שלי, קניתי ברונזר ומברשת טרקוטה

קולקציית הקיץ של גרלן נערכה בשיתוף פעולה עם המעצב אמיליו פוצ'י, וכשנתקלתי בה הבנתי שמדובר בקולקצייה מדהימה ביופיה. מייד שראיתי אותה רציתי את פודרת המטאוריט מתוכה, אבל לאחר שערכתי בירור מקיף גיליתי שפודרת המטאוריט מהקולקציה בכלל לא נחתה על אדמת ארץ ישראל, וליתר דיוק: לא נחתה במחסני היבואן. מאז אני מנסה למצוא חברים ומשפחה שטסים לחו"ל כדי שיביאו לי אותה.

בינתיים נאלצתי להתחדש לי בשני מוצרי מטאוריט מהליין הקבוע.

כל הגודיז מבית גרלן


רכשתי לי פודרת מטאוריט דחוסה בגוון מספר 02 וגם פודרת מטאוריט בפנינים בגוון 02. (הגוון שיש לי, בפודרה הותיקה שלי הוא גוון 01).





פודרת המטאוריט הדחוסה (קומפקט) מגיעה באריזה משגעת ומאוד קטנה. הפודרה מונחת לה בכיס קטיפה שחורה, ואין לי מה להגיד על נראות המוצר, אז פשוט אצרף תמונות.



Guerlain - meteorites compact - הקרטון 


Guerlain - meteorites compact - הקטיפה והאריזה החיצונית


Guerlain - meteorites compact - עם הספוגית
Guerlain - meteorites compact - פתוח

תכולה: בסך הכל הפודרה מכילה 7 גרם, כמות קטנה מאוד ביחס למוצר שמיועד לכל הפנים. לשם ההשוואה, הסומק מכיל 9 גרם ומיועד להנחה על שטח קטן יותר, והברונזר, זה עם הגוון הבודד, מכיל 10 גרם. גרסת הפנינים של הפודרה מכילה כמות מכובדת של 30 גרם. 

על הפודרה כתוב שמטרתה היא לתת לעור מראה זוהר ומאט, לא ברור איך אפשר להשיג את שתי התוצאות המנוגדות באותו מוצר. ההבטחה הזו מופיעה בגרסה הדחוסה, ולא מופיעה בגרסת הפנינים שמבטיחה רק מראה זוהר.

בתוך האריזה יש מראה נוחה למדי בהתחשב בגודל הקומפקט, וגם ספוגית (פאף) מאוד דקה ומאוד רכה. לטעמי היתרון הבולט של ספוגית דקה כל כך הוא האפשרות לכבס אותה, וזמן הייבוש שלה יהיה קצר יחסית. לא הייתי משתמשת בספוגית על בסיס קבוע, אבל לא פוסלת לטאץ'-אפים קלילים מחוץ לבית. בין הספוגית למוצר יש שקף, שיכול להיות שימושי במניעת מעבר שומניות מהספוגית למוצר - מה שדי מחרב פודרות שכאלו.

ברגע שתוציאו את הפודרה מכיס הקטיפה, ועוד לפני שתפתחו את הקומפקט, כבר ישתלט על אפכן ריח סיגליות מטריף, שמאפיין את מוצרי גרלן, ושגורם לי להרגיש ילדה בת 8 בחנות ממתקים... עם הריח הזה איך אפשר שלא להתאהב?

מחיר: 310 ש"ח לפני מבצעים.

לסיכום, הייתי בהחלט מגדירה את המוצר כפודרה לתיק, כאשר צריך לחדש מחוץ לבית ורוצים להרגיש מליון דולר.





פודרת המטאוריט בכדוריות צבעוניות מגיעה באריזת פח עגולה עם מכסה קטן ועגול, וזאת בשונה מהאריזה הישנה שיש לי, שהקופסא עשויה קרטון שמכסה את כל המיכל שעשוי גם הוא קרטון. האריזה הישנה הייתה צבעונית ומוזהבת ואילו החדשה כסופה. בשתי האריזות יש פאף ששומר על הכדוריות. אהבתי יותר את האריזה החדשה שהיא עמידה יותר ונראית יותר יוקרתית, אם כי הצבעים של האריזה הישנה בהחלט עושים לי את זה...

Guerlain - meteorites pearles - הקרטון
Guerlain - meteorites pearles - מבחוץ
Guerlain - meteorites pearles - פתוח

ההשוואה בין הגרסאות והצבעים:

Guerlain - meteorites pearles

Guerlain - meteorites pearles

Guerlain - meteorites pearles


תכולת המוצר הינה 30 גרם - כמות מכובדת שנראה לי שקשה מאוד עד בלתי אפשרי לסיים, אפילו בשימוש תדיר. הפודרה מכילה כדורים בצבע: לבן פנינה, ורוד, סגול, זהב, אייבורי ואייבורי כהה. ריח הסיגליות האופייני של גרלן משתלט מייד כשפותחים את הקופסא ולא צריך אפילו להתקרב כדי להריח.

הפודרה הזו מבטיחה רק מראה זוהר ולא אפקט מאט. בפועל, בשימוש על הפנים היא אכן מפזרת נצנצים זעירים ונותנת לעור מראה חי. היא לא סופחת שומנים ולא מצטיינת בקיבוע מייקאפ. היא יכולה לשמש כפודרה בלעדית רק כאשר המייקאפ מתחתיה הוא מהסוג העמיד והמתייבש ולא מהסוג הלחותי.

האריזה הזו בהחלט לא נוחה לנשיאה בתיק בגלל הגודל, בגלל הצורך לקחת בתיק גם מברשת גדולה ורכה כדי להניח אותה, ובעיקר בגלל שטילטול יתר של הפודרה מביא לכך שהכדוריות מתחככות זו בזו והדבר גורם להן להתפוררות מהירה יותר, מאשר אם המוצר מונח בבית והחיכוך נוצר רק כשאוספים חומר עם מברשת רכה.

מחיר: 340 ש"ח לפני מבצעים.

לסיכום: אין ספק שמדובר בפינוק אמיתי, ובמוצר נהדר לערב, לריענון, ולריענון ההרגשה.





את שתי הפודרות האלו קניתי יחד, מה שהביא לכך שהוצאתי את מיטב שקליי, ובתמורה קיבלתי מהדיילת תיק מוצרים והדיילת גם הוסיפה לי עוד כמה דוגמיות לתוך התיק. שווה.

Guerlain - תיק עם מוצרים מוקטנים מתנה


תכולת התיק:
בושם - Idylle - א.ד.פ. 1 מ"ל בבקבוקון פלסטיק
בושם - La Petite Robe Noir - א.ד.פ. 1 מ"ל בבקבוקון פלסטיק (2 דוגמיות, תוספת של הדיילת)
מי פנים - super aqua-lotion - מכיל 15 מ"ל
קרם לחות - Orchidee Imperiale - מכיל 3 מ"ל - לדברי הדיילת מתאים לעור בוגר או ללילה
סרום - orchidee Imperiale White - מכיל 3 מ"ל (2 דוגמיות, תוספת של הדיילת)
גלוס מסדרת kiss kiss - מכיל 4.2 מ"ל, בגוון 462 violine.

התיק עצמו הוא תיק בד שחור עם פס בצבע חום בהיר עליו נח לו הסמל של גרלן. התיק נראה מבד כביס - כמו שאני אוהבת.

בנוסף, בגלל שהקנייה עברה סכום כלשהו - קיבלתי מתנה בושם של סלבאדור דאלי, Purplelips, בגודל 30 מ"ל.


אני בהחלט מרוצה מהרכישה הזו.

2 תגובות:

  1. לא הצלחתי להבין את ההתלהבות מהפודרה המטאורית. אמנם היא מ-ה-מ-מ-ת למראה. אבל, אם היא לא סופחת שומנים ולא מצטיינת בקיבוע מייקאפ אז למה לי לרכוש אותה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיקר בגלל הפינוק, אבל גם:
      בגלל שהיא יפיפה לערב
      בגלל שהיא נותנת מראה חי וזוהר

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.