בלוג שעוסק בעניינים ברומו של עולם... או ליתר דיוק ברומו של העולם שלי.

אם יש לכם מה להגיד, להגיב, לבקש, לשאול, או סתם אם בא לכם להגיד שלום – eynav.g@gmail.com

אל תשכחו להירשם לעידכונים שוטפים מהבלוג!

יום שבת, 27 באוגוסט 2011

יום הולדת! רשומת מתנות מס' 3


קצת אחרי יום ההולדת הקודם שלי נחשפתי לצלליות האבקה של NYX. צלליות אבקה צבעוניות מאוד, בבקבוקונים קטנים ובמחיר הוגן. האמת היא שלא הזמנתי אותן כי ניתן לקנות אותן רק באיביי ומעולם לא קניתי שם בעבר, נראה לי קצת מורכב. אז התגברתי על החששות ועם קצת עזרה הזמנתי את הצלליות מאיביי. 10 ימים אחרי ביצוע ההזמנה הצלליות כבר היו אצלי!






ל- NYX יש צלליות אבקה פנינתיות, 30 במספר. הצלליות מגיעות בצבעים בוהקים, בבקבוקונים קטנים. הצלליות מאוד יפות, מאוד צבעוניות ומאוד מבריקות. הפיגמנט מצוין. הגריסה שלהן היא דקה, ככה שהברק שלהם נותן אפקט של שימר ולא אפקט של נצנצים. צריך להשתמש בצלליות האלו בשיטה של הנחה - להצמיד לעור עם מברשת יחסית צפופה, ולא למרוח. הצבע שמתקבל הוא מאוד אינטנסיבי ומאוד מבריק. מעל בסיס טוב (אני משתמשת ב- too faced - shadow insurance) הן מחזיקות עלי יום שלם.

לצלליות האלו יש הרכב די מוזר: הבסיס הוא מינרלי: מיקה, איירון דיאוקסיד וטיטניום דיאוקסיד, והצבע שלהם (כנראה בחלק מהצלליות) מגיע דווקא מחומרים תעשייתיים: yellow 11, red 22 lake, orange 10, violet 2. עקרונית מיקה מגיעה בכל הצבעים, אבל כנראה שהיו חסרים להם כמה גוונים כדי להשלים את הסקאלה... מצד שני לרשימת החומרים כמו שהיא יש יתרון - כל החומרים עמידים, מבחינת העובדה שאין צורך במשמרים ולצלליות יש אורך חיים ארוך.





האריזה... אוי האריזה... עד עכשיו אני מנסה להבין מה עבר להם בראש כשהם בחרו את האריזה... האריזה, בצורת בקבוקון שקוף, מאפשרת לשלוף בשניה את הצבע הרצוי, ובנוסף אפשר להעמיד הפוך בקופסא קטנה את כל הצלליות יחד ולמצוא בקלות. כאן נגמרו היתרונות. 
חסרון 1: פתח הבקבוקון מאוד צר ולא ניתן להכניס פנימה מברשת. זה יוצר כמובן ליכלוך מסביב או אובדן חומר או שניהם.
חיסרון 2: שם ומספר הצבע מופיע על מדבקה שחייבים לקרוע כדי לפתוח את המוצר. המשמעות היא, כמובן, ש: או שמאבדים את המספר או שנשארת מדבקה קרועה ולא אסטטית על האריזה.





תכולת האריזה: 5 גרם. כמו בכל המוצרים האבקתיים שמגיעים בתפזורת, אני מניחה שגם כאן "5 גרם" לא מסמל משקל אלא דווקא נפח. בכל מקרה - הכמות מאוד מכובדת, ולשימוש עצמי אני מניחה שייקח לי נצח לסיים.

המחיר: מחיר מחירון באתר החברה הוא 3$ לצלליות, אבל באיביי אפשר למצוא בפחות. אני קניתי אצל ג'וי את כל 30 הצלליות ב- 45$ לא כולל משלוח. משלוח עלה לי עוד 12$, יוצא בערך 2$ לצללית. מחיר שווי ביותר.

שורה תחתונה: המחיר זול, היחס של כמות/מחיר משתלם מאוד, המוצר מעולה מבחינת האיכות, הפיגמנט ומגוון הצבעים, ואני בהחלט ממליצה בחום.


6 תגובות:

  1. ואוו נראה מגניב ביותר !! אהבתי :))
    והצבעים נראים מקסימים כולם

    השבמחק
  2. תתחדשי! את מטורפת לרכוש את כולן ;)
    האריזה בהחלט לא מהנחמדות ביותר לצערי...
    מחיר מעולה

    השבמחק
  3. ליאן - אכן הצבעים מקסימים, יש להם ברק מטריף.

    מרינה - אני מזכירה לך רק מאיפה אנחנו מכירות. תראי לי שם מישהי אחת שפויה... ;-)

    השבמחק
  4. קניתי אותם לפני 3 שנים כבר ואין לי רגע דל.

    בכל מקרה לגבי הצבעים- לכי לאבגד, תקני קופסאות איחסון... אני קניתי כאלה שמתברגות, אבל אימא שלי לקחה כאלה שנפתחים- כמו לכדורים ותרופות- וככה זה הרבה יותר נוח.

    השבמחק
  5. תודה על הטיפ - האמת היא שיש לי לא מעט צלליות אבקה שהעברתי אותן לקופסיות, ועדיין לא החלטתי אם אני רוצה להעביר גם את אלו...

    השבמחק
  6. ואו! נראה טוב!! :)
    הייתי שמחה לראות לוקים עם החבר'ה האלה ;)
    באמת בקבוקים דפוקים.. מה שכן אני בטח בייתי דוחסת אותם גם ככה חחח
    המחיר לגמרי הוגן. בכמה חברות שבדקתי עולה הרבה יותר.. עכשיו אני תוהה מ להזמין חודש הבא :)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.